Opgelost door Jerrycanshop: Goederen besteld, na een maand nog niets geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33554
Gebruiker
Jan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 5/8 heb ik 4 jerrycans en 2 schenktuiten besteld.
Tot op heden (31/8), nog niets geleverd gekregen. Heb voorgesteld om te leveren voor 7/9, anders mijn geld terug. Hoop dat dit lukt, maar ik begin twijfels te krijgen bij deze webshop.

De oplossing

Leveren voor 7/9 anders mijn geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Jerrycanshop
    Datum
    Geachte klant,We betreuren het dat we uw bestelling niet tijdig hebben kunnen bezorgen. De terugbetaling is 04-09-2013 verzorgd en het bedrag zal inmiddels op uw rekening zijn bijgeschreven. We hopen uw klacht hierbij dan ook naar behoren te hebben afgehandeld. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet,
    Jerrycanshop.nl
  2. Auteur
    Jan
    Datum
    Ontzettend blij dat ik mijn geld terug heb, na zelf vaak bellen en eindelijk gehoor. Hier moet ik wel positief op reageren, maar toch ergens anders besteld en na 2 dagen binnen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jerrycanshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen