Klacht Jetairfly.com: Geen vergoeding bij vertraging vlucht

Klachtnummer
# 101016
Gebruiker
Jose
Datum
0 reacties

Details

De klacht

WE hadden 23 uur vertraging vanuit de USA en dan heb je volgens de Europese richtlijnen recht op 600 euro pp vergoeding.
Jetairfly wil alleen de hotel/etenskosten betalen en zegt dat de technische storing van het vliegtuig NIEt hieronder valt.
In de regels vd Europese unie staat dat " overmacht " in deze gevallen weersomstandigheden zijn of stakingen.
Wij hebben dus WEL recht op dit bedrag!

De oplossing

Wij willen de vergoeding van 600 pp zoals Europees afgesproken en zijn beledigd dat Jetairfly zich hier zo makkelijk vanaf wil maken.
Dit is geen klantvriendlijk antwoord.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jetairfly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jetairfly.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen