Klacht Jetairfly.com: Grote Vertraging afgelopen Augustus Jetairfly

Klachtnummer
# 189405
Gebruiker
Annemiek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen mijn naam is Annemiek Peters en via deze weg geef ik nogmaals mijn klacht door over de vertraging die ik afgelopen augustus heb gehad, het gaat om een vertraging van 1,5 dag, vanaf Santo Domingo, Dominicaanse Republiek terug naar Brussel, met reserveringsnummer 021606997.

Ik had een retourticket geboekt van Brussel naar Santo Domingo van zondag 31 juli tot en met zondag 21 augustus en het vliegtuig had dus 1,5 vertraging en vloog pas op maandag 22 augustus heel laat weer terug naar Brussel.

Door die bewuste vertraging kwam ik heel laat weer thuis, en heb ik ook niet op tijd weer mijn werk kunnen hervatten en dat heeft voor mij ook gevolgen gekregen die voor mij niet goed zijn gevallen.
Ik wil dit graag zo snel mogelijk opgelost hebben en hoop nu heel snel op antwoordt.

Met vriendelijke groet,
Annemiek Peters
Sestertiusstraat 3, 4007 MJ Tiel
tel: 0620937249
e-mail: annemiek.p@hotmail.com

De oplossing

Ik heb meer dan 30 uur vertraging gehad en weet dat hier juridisch wettelijk een bepaald bedrag ter vergoeding tegenover staat van minimaal 450 euro, dat lijkt mij een gewenste oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jetairfly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jetairfly.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen