Klacht Jetairfly.com: Grote Vertraging afgelopen Augustus Jetairfly

Annemiek

Goedemorgen mijn naam is Annemiek Peters en via deze weg geef ik nogmaals mijn klacht door over de vertraging die ik afgelopen augustus heb gehad, het gaat om een vertraging van 1,5 dag, vanaf Santo Domingo, Dominicaanse Republiek terug naar Brussel, met reserveringsnummer 021606997.

Ik had een retourticket geboekt van Brussel naar Santo Domingo van zondag 31 juli tot en met zondag 21 augustus en het vliegtuig had dus 1,5 vertraging en vloog pas op maandag 22 augustus heel laat weer terug naar Brussel.

Door die bewuste vertraging kwam ik heel laat weer thuis, en heb ik ook niet op tijd weer mijn werk kunnen hervatten en dat heeft voor mij ook gevolgen gekregen die voor mij niet goed zijn gevallen.
Ik wil dit graag zo snel mogelijk opgelost hebben en hoop nu heel snel op antwoordt.

Annemiek Peters
Sestertiusstraat 3, 4007 MJ Tiel
tel: 0620937249
e-mail: annemiek.p@hotmail.com

Ik heb meer dan 30 uur vertraging gehad en weet dat hier juridisch wettelijk een bepaald bedrag ter vergoeding tegenover staat van minimaal 450 euro, dat lijkt mij een gewenste oplossing.

Wij vinden dat Jetairfly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jetairfly.com?