Klacht Jetjesenjobjes.nl: Geld terug nu!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 509177
Gebruiker
Robine Savert
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb het weekend voor kerst iets besteld wat ik nodig had. Op dinsdag was het nog steeds niet verzonden dus geantwoord dat het niet meer hoefde.

Geen antwoord.

Het is toch verzonden maar natuurlijk te laat aangekomen, 2 dagen na de kerst. Ondertussen had ik nog steeds geen antwoord.

Het pakket teruggestuurd (€7,25 betaald) en nu, 1,5 week later, nog steeds niks gehoord.

Ik heb 2x gemaild, geen antwoord.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld inclusief verzendkosten binnen 48 uur teruggestort hebben!
Geboden oplossing
3 weken lang niets laten horen is natuurlijk te onbeschoft voor woorden. Het geld is nog steeds niet teruggestort.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Jetjesenjobjes.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Robine,

    Ik heb je vanochtend gemaild (zie bijlage) Het pakket was wel degelijk op tijd geleverd bij DHL, echter hadden zij vertraging. Iets waar wij geen invloed op hebben helaas. We hebben je retour op 30 december inderdaad ontvangen. Het aankoopbedrag wordt binnen 7 werkdagen gecrediteerd. Aangezien wij gesloten waren tussen van 1 januari tot en met 3 januari duurt het iets langer.

    Zodra het bedrag is terug gestort deze week, krijg je hier over bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Jetjes & Jobjes
  2. Auteur
    Jetjesenjobjes.nl
    Datum
    Goedemorgen Robine,

    Hartelijk dank voor uw uw bericht.

    Ik heb uw 6 januari gemaild, zie bovenstaande email met de melding dat we 7 werkdagen nodig hebben om dit administratief te verwerken. Het is nu 11 januari.
    8 januari hebben we dit verwerkt, ook daar heeft u een automatische email over ontvangen. Tevens is op 8 januari het aankoop bedrag gecrediteerd. Waarschijnlijk heeft dit enkele dagen nodig om dit in het systeem van Mollie te verwerken. Dit hebben wij gedaan binnen het afgesproken tijdsbestek van 7 dagen.

    Hieronder een overzicht van de genomen acties:
    Dit is een overzicht van uw de status van uw betelling:
    - 21 december bestelling geplaatst
    - 22 december bestelling verstuurd (zending kwam te laat ivm de extreme kerst drukte
    - 30 december hebben wij uw retour ontvangen (zonder dat u deze retour gemeld)
    - 31 december t/m 3 januari zijn wij gesloten ivm Oud & Nieuw
    - 4 januari heeft u bericht gestuurd wanneer het geld teruggestort
    - 5 januari dient u een klacht in bij klachtenkompas
    - 6 januari hebben wij op uw klacht gereageerd dat wij 7 werkdagen nodig hebben om dit te verwerken
    - 8 januari ontvangt u een automatisch email met hierin bericht dat het bedrag wordt gecrediteerd.
    - 8 januari is het bedrag via Molli retour gestort
    - 10 januari reageert via klachtenkompas dat we niets hebben ondernomen
    - 11 januari hebben wij gereageerd op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Jetjes & Jobjes

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jetjesenjobjes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen