Klacht Jevin.nl: bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 95047
Gebruiker
JJF
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb 12 flessen wijn besteld voor €156,-, maar niets ontvangen,el (valse) bevestigingsmail:

Beste Jacob Jan Feenstra,
Bedankt voor uw bestelling via JEvin Webwinkel. Zodra uw pakket verzonden is, sturen wij u een email met een link om uw bestelling te volgen. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op via contact@vul_uw_email_in.com of telefonisch 0031 000 000000.Orderbevestiging:
Uw bestelling #100000056 (geplaatst op 20 december 2014 22:34:04 CET)
Factuurgegevens: Betaalmethode:

T: 0631794900 Met iDEAL betalen
Verzendinformatie: Verzendmethode:

T: 0631794900 Verzenden boven de €100,- is gratis! - Geen verzendkosten
Artikel Sku Aantal Subtotaal
Blanc Sec, Cuvée Sophie FR-036-001-2010 12 € 156,00
Subtotaal € 156,00
Verzending € 0,00
Btw € 27,07
Eindtotaal € 156,00
Wanneer u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via contact@jevin.nl.

Met vriendelijke groet,

Het JEvin Team

contact@jevin.nl
www.jevin.nl

De oplossing

geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jevin.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jevin.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen