Klacht Jevy Webshops: Geannuleerd 1 uur na bestelling. Annuleringskosten?

Klachtnummer
# 123769
Gebruiker
Don
Datum
0 reacties

Details

De klacht

kabel-mania.nl heeft mij een mail gestuurd met kosten, omdat ik geannuleerd hebt mag dit wel. Hieronder de mail.

Hartelijk dank voor uw bericht!

In principe worden orders binnen de 30 dagen termijn niet geannuleerd.
Vanwege dit/deze artikel(en) al een levertijdsvermelding had ten tijde van de bestelling en speciaal is/zijn besteld.

Echter uit coulance is hetgeen wel mogelijk, alleen word daar 10% in rekening/mindering gebracht (met een minimum van € 1.50) aan annuleringskosten.
(dit t.b.v. bankkosten/betaalprovider/product e.d. welke wij ook dienen te betalen/voldoen aan de bank/betaalprovider)


Wenst u te annuleren dan graag een reply op deze email voor 17:00 vanavond.

Bij voorbaat dank en een fijne dag!

De oplossing

Verheldering en geld terug. Volgens mij heb ik recht op annulering zonder verdere kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jevy Webshops is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jevy Webshops?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen