Klacht Jewaro.nl: Geen bestelling ontvangen

Klachtnummer
# 161263
Gebruiker
Jgb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18 febr 2016 besteld met track and Trace code via AfterPay.
25 feb jl mail gestuurd; 7 maart jl antwoord gehad, dat het op 23 febr jl is verstuurd met track and trace code van postnl, echter jullie hebben het verstuurd naar een verkeerde postcode nl helemaal naar Diepenveen. Daar woon ik niet. Ik heb gelijk daarop weer contactformulier ingevuld en verstuurd, maar nog steeds geen antwoord gehad en nee ook geen bestelling. Wel elke keer een aanmaning van Afterpay.

Dus mijn vraag....Hoe gaat Jewaro.nl dit oplossen.


En goede klantenservice wat jullie promoten op jullie site! Daar merk ik niks van. Wat een rot service. Gewoon niet reageren is bijzondere slechte klantenservice.

De oplossing

Normaal reactie geven en geen weken wachten of helemaal niet. Bestelling ANNULEREN en Afterpay verwittigen hierover.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jewaro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jewaro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen