Klacht Jewel Time Juweliers: Prijsopgave horloge

Noud

OP 10 september horloge gebracht, er zou een prijsopgave volgen. Jewel Time Promenade 37 Uden
Na div. tel. en bezoeken in 14 dagen nog niets.
Toen ik er heen ging om hem op te halen, zouden ze terug bellen, 30 min later belden ze de prijs door. Ik heb gezegd ik kom hem ophalen en laat het niet maken. Wel is bekend dat ik 7.50 euro kosten kwijt ben.
22 sept. weer geweest om op te halen, was bij de reparateur, vrijdag zou die er zijn.
Vrijdag geweest 23 sept, hij moest nog in elkaar gezet worden??? IK heb gezegd dat ik hem wil ophalen bij de reparateur maar dat ging niet. Hjj had er al zoveel werk mee gehad? Ik heb toen gezegd ik neem hem wel mee zonder dat die in elkaar is gezet, maar hierop kreeg ik antwoordt: "wij leveren alles netjes af". IK heb er geen vertrouwen meer in. Ze zouden nu bellen wanneer hij klaar ligt!! Volgens mij zijn ze wat aan het klieren om mij lang te laten wachten voor teruggave.

Per omgaande de horloge terug leveren!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij vinden dat Jewel Time Juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jewel Time Juweliers?