Klacht Jewelly.nl: Niet terugstorten van retourbedrag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 382589
Gebruiker
Paulien
Datum
0 reacties

Details

Klacht

[naam verwijderd door moderator] is een [woord verwijderd door moderator] van dit bedrijf. Ze verkoopt items die je voor een paar euro op AliExpress kan kopen. Als je vervolgens iets retour stuurt kan je fluiten naar je centen, je krijgt af en toe een bericht over dat ze het moet uitzoeken en of je nogmaals je bestel nummer door moet geven. Ik had een enkelbandje van 19,95 besteld en uiteindelijk na weken kwam het aan. Op aliexpress te vinden voor 1,85 euro,
Dus koop hier nooit wat! Zie dat [naam verwijderd door moderator] ook in verband wordt gebracht met bikinivoordeel.nl en mogelijk meerdere bedrijven.
Wees gewaarschuwd voor hun/haar.
Bedrijf staat in de kvk als e-commerce uit Breda. [adres verwijderd door moderator]
Ze vertikken het om het retourbedrag terug te storten. Ben hier al wekend mee bezig!

Gewenste oplossing

Geld terugstorten!
Geboden oplossing
Ze zouden alsnog betalen maar natuurlijk nog steeds niet betaald! Koop nooit wat bij deze mensen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jewelly.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jewelly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen