Klacht JG Solutions: Extra lang abonnement aanhouden terwijl dit opgezegd kan worden per maand.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 574383
Gebruiker
jm geertzema
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Abonnement wil ik beeindigen per einde contract 14 januari 2022. Dit was eerst wel geregeld. Nu heb ik gevraagd uit voorzorg om het even langer aan te houden aangezien KPN niet direct alles voor elkaar had. Echter nu is KPN de nieuwe provider en alles werkt en wil ik het contract beeindigen per 14 januari zoals eerder was afgesproken. Echter zij willen dit niet en proberen ook niets, dus moeten wij 2 maanden extra betalen dit kost heel veel geld voor mijn moeder . 78 euro per maand.
Krijg direct dreigbrieven dat ze de incassobureaus gaan inschakelen in plaats van te proberen het abonnement te stoppen. Heel vervelende organisatie en heel vervelende medewerker.

Gewenste oplossing

Het abonnement beëindigen per 14 januari zoals in de algemene voorwaarden is afgesproken is dit na 1 jaar opzegbaar.
Geboden oplossing
JG Solutions weigert om in gesprek te gaan met de provider en wil gewoon de datum blijven hanteren, administratief is dit niet mogelijk volgens hun. Echter ze hebben geen eens contact opgenomen met de provider. Het verlengen kan super simpel maar het verkorten kan niet, heel vervelend gesprek hierover. Blijven maar over contract zeuren terwijl ze niet luisteren naar de gevolgen voor de abonnee die nu 2,5 maand voor niets moet betalen. Doen helemaal niets en zou er nooit mee in de zee gaan, heel slechte ervaring en heel klantonvriendelijke mensen. Ze vangen dus nu 2 maanden extra voor helemaal niets, lekker scoren bij oude mensen die zelf niet in staat zijn dit te managen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JG Solutions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over JG Solutions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen