Wij vinden dat JG Solutions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht JG Solutions: Extra lang abonnement aanhouden terwijl dit opgezegd kan worden per maand.
Details
Klacht
Abonnement wil ik beeindigen per einde contract 14 januari 2022. Dit was eerst wel geregeld. Nu heb ik gevraagd uit voorzorg om het even langer aan te houden aangezien KPN niet direct alles voor elkaar had. Echter nu is KPN de nieuwe provider en alles werkt en wil ik het contract beeindigen per 14 januari zoals eerder was afgesproken. Echter zij willen dit niet en proberen ook niets, dus moeten wij 2 maanden extra betalen dit kost heel veel geld voor mijn moeder . 78 euro per maand.Krijg direct dreigbrieven dat ze de incassobureaus gaan inschakelen in plaats van te proberen het abonnement te stoppen. Heel vervelende organisatie en heel vervelende medewerker.
Gewenste oplossing
Het abonnement beëindigen per 14 januari zoals in de algemene voorwaarden is afgesproken is dit na 1 jaar opzegbaar.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.