Klacht Jilli.nl: Ook bij kleine bedragen klachten melden!

Klachtnummer
# 278981
Gebruiker
Ana456
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IK 2 augustus 2017 armband voor mijn kleinzoon besteld en betaald.
IK Begin september gevraagd waar armband blijft.
ZIJ Wegens vakantie geen levering tot oktober.
IK 14 oktober gevraagd waar armband blijft.
ZIJ Armband zou verstuurd zijn 10 dagen nadat bestelling is geplaatst.
Waarschijnlijk zoek geraakt bij PostNl. Er wordt direct nieuwe gemaakt en verstuurd.
IK 22 oktober Na week nog niets ontvangen mail gestuurd en daarop geen antwoord meer.
Nu 30 oktober

De oplossing

Ik wil de armband of mijn geld teruggestort (22,95).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jilli.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jilli.nl?