Klacht Jimdo: Misleiding

Klachtnummer
# 513687
Gebruiker
M.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er wordt geadverteerd dat je klanten met iDeal kunnen betalen in je webshop. Echter blijkt dit niet zo te zijn. De klant moet een paypal account aanmaken en vanuit daar met iDeal betalen. Dit is zo omslachtig dat niemand daar de moeite voor neemt. Dit heb ik namelijk van erg veel (potentiële) klanten te horen gekregen dat dit een rede was om niet bij mij zaken te doen.
Er stond op hun website vermeld dat dit wel kon.
Door deze valse beloftes heb ik een groot deel van mijn inkomen misgelopen. Ik gaf dit aan en daarmee dat ik mijn contract vroegtijdig wil beëindigen en het geld terug wil. Dit was niet mogelijk en werd moeilijk over gedaan.
Het probleem is dus nog steeds niet opgelost.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug. Ik heb niks kunnen verkopen waardoor het een dure grap was. Daarnaast is de klantenservice érg slecht bereikbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jimdo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jimdo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen