Wij vinden dat Jimmink Installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Jimmink Installatietechniek: Bedrijf stuurt bij herhaling aanmaningen voor al betaalde facturen en reageert niet op klachten.
Details
Klacht
Dit bedrijf stuurt over een periode van 3 jaar bij herhaling aanmaningen voor een factuur die jaren geleden al aantoonbaar betaald is. Het bedrijf reageert niet op bewijzen daarvan die via de telefoon, aangetekende post en e-mails worden verstuurd. Het enige dat men doet is facturen/aanmaningen blijven sturen. In de afgelopen jaar is zo'n tien keer contact door ons gezocht met het bedrijf om dit te beëindigen. Het geheel komt intimiderend en/of pesterig over.Gewenste oplossing
Wij vragen het bedrijf om schriftelijk excuses te maken en hun handelwijze te stoppen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.