Klacht Jimmink Installatietechniek: Bedrijf stuurt bij herhaling aanmaningen voor al betaalde facturen en reageert niet op klachten.

Klachtnummer
# 377550
Gebruiker
abcde1!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit bedrijf stuurt over een periode van 3 jaar bij herhaling aanmaningen voor een factuur die jaren geleden al aantoonbaar betaald is. Het bedrijf reageert niet op bewijzen daarvan die via de telefoon, aangetekende post en e-mails worden verstuurd. Het enige dat men doet is facturen/aanmaningen blijven sturen. In de afgelopen jaar is zo'n tien keer contact door ons gezocht met het bedrijf om dit te beëindigen. Het geheel komt intimiderend en/of pesterig over.

De oplossing

Wij vragen het bedrijf om schriftelijk excuses te maken en hun handelwijze te stoppen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jimmink Installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jimmink Installatietechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen