Klacht Jisells Travel: nooit onze refund ontvangen ondanks hun belofte dit zo snel mogelijk in orde te brengen

Klachtnummer
# 293173
Gebruiker
Twinkleke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij boekten in april vorig jaar een reis naar Turkije voor begin oktober, die werd afgelast in september wegens te weinig inschrijvingen. Het alternatief was een andere reis eind oktober. Deze kon echter niet voor ons omdat het verlof niet verlegd kon worden. Ze zouden onze centen terug storten. Nu, februari 2018, nog steeds niets gezien! Verlof kwijt, centen kwijt EN geen reis!

De oplossing

Refund

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jisells Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jisells Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen