Klacht Jisells Travel: Reis door Jisells geannuleerd, na verzoek om refund is het doodstil

R.A. Bezemer

Reis naar Cyprus geboekt voor oktober 2017, bevestigd op 11-9-2017.
Jisells heeft gecancelled op 27-9-2017 omdat er te weinig aanmeldingen waren. Zij bieden per mail keuze tussen een nieuwe reismogelijkheid in voorjaar 2018 of refund van het betaalde bedrag (EUR 576).
De nieuwe data komen ons niet uit, dus ik vraag op 6-10-2017 om refund via een reply op hun mail. Er kwam geen reactie
In januari heb ik hun 2x aan mijn verzoek herinnerd. Er kwam geen reactie
Op 4 april heb ik 4x gebeld, maar ben steeds in de wacht gezet "Al onze medewerkers zijn in gesprek". Ze zijn slechts bereikbaar tussen 10 en 14 uur, krijg ik te horen als je buiten deze tijden belt.
Op 4 april heb ik opnieuw een e-mail geschreven met verzoek om reactie en refund. Deze mail kwam terug "Delivery failed". Ik ga vrezen dat ze niet meer bestaan en ik naar mijn geld kan fluiten! Toch zal ik nog blijven proberen.

Ik wil in ieder geval reactie op mijn verzoek. Uiteindelijk natuurlijk ook refund van EUR 576, het bedrag dat ik betaald heb voor een dienst die ik niet afneem ( en ook niet kan afnemen).

Wij vinden dat Jisells Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jisells Travel?