Wij vinden dat Jivaspiritual.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Jivaspiritual.nl: Kan dit zomaar?
Details
Klacht
Goedenmiddag.Kort samengevat:
Ik heb een Aromadiffuser online gekocht € 68,=
Dit bedrag heb ik betaald anders wordt het product niet geleverd.
1. Watertank is niet meegeleverd.
Contact opgenomen en (goed bedoeld) heeft zij mij tijdelijk een gebruikte van haarzelf, apart nagezonden.
Volgens zeggen wil de fabricant wil mij als particulier geen nieuwe watertank toesturen. Zodra zij een nieuwe binnenkrijgt stuur ik haar de gebruikte retour.
2. Op de site stond: "Bestelling boven de €50,= geen verzendkosten doorbelast".
Deze tekst staat ook op de factuur vermeld.
Hier heb ik haar mee geconfronteerd en verteld dat ik de verzendkosten terugbetaald wil hebben.
Mailcontact gehad. Het antwoord vd leverancier is: "Designer is vergeten deze tekst van de site te halen". Dit is na mijn melding inderdaad verwijderd.
De leverancier zegt dat de verzendkosten tegenwoordig wel worden doorbelast.
Daarnaast zegt zij: 'Ik heb nu 2 keer verzendkosten moeten maken, daar kan ik nu niets meer aan veranderen".
Zij maakt van haar probleem nu mijn probleem.
Bij navraag is de garantieperiode is 30 dagen na aankoop.
Ik vind dit termijn erg kort aangezien het product €68,= heeft gekost en de watertank gebruikt is.
Leverancier zegt nu dat sprake is van een misverstand. Ik krijg geen nieuwe watertank toegestuurd en de verzenkosten krijg ik ook niet terug.
"Ik hoop dat het zo in orde is en je kunt genieten van je aroma diffuser".
Ik ben zeer ontevreden over de manier van handelen en vraag mij af:
Kan dit zo maar?
Wat zijn mijn rechten / plichten?
Alvast bedankt, ik hoor graag van u en wens u een fijne dag!
Met vriendelijke groet.
Nancy van Erve
PS. uiteraard heb ik de mailcorrespondentie indien nodig.
Gewenste oplossing
Ik zou graag willen weten wat nu te doen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.