Klacht Jjshouse.com: Volledige geld terug betaling, product niet ontvangen.

Klachtnummer
# 487340
Gebruiker
Anoniem000
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik een bestelling geplaatst op 12.09. Op 16.09 heb ik een bevestiging gekregen dat het verzonden is. Ik heb de bedrijf meerdere keren gevraagd om hulp omdat de track and trace niet werkte. Gisteren eindelijk te horen krijgen dat het teruggestuurd is en dat ze opnieuw moeten opsturen. Ze hebben gezegd dat ik zsm mijn adres gegevens opnieuw moet sturen anders gaan ze de producten vernietigen en dan krijg ik alleen 40% van het aankoop bedrag terug.ik heb 23 euro voor de verzending betaald e dat moest 6-10 dagen binnen zijn. Maar dat is het geval niet. Een maand later heb ik mijn producten nog niet. Ik heb voor een volledige terugbetaling gevraagd maar nog steeds geen antwoord terug. Ik had heb deze producten voor volgende week nodig. Maar ze zijn nog niet binnen. Dus ik heb het doorgegeven dat ik mijn bestelling wilt annuleren en geld terug krijgen.

De oplossing

Ik wil de volledige aankoop bedrag binnen 14 dagen terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jjshouse.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jjshouse.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen