Klacht JL Parts: JL Parts, kopen op afstand / geleverd product wijkt sterk af van beschrijving

R.G

Middels marktplaats heb ik een deurportier gekocht. In de advertentie stond geschreven dat na een flinke poetsbeurt het portier weer zo goed als nieuw zou zijn. Eenmaal overeengekomen met de kosten incl verzending is het portier geleverd. Echter bleek de stijl met een spuitbus te zijn bijgespoten en kwam er alweer roest doorheen tevens ter plaatse van de buitenspiegel bleek het deel compleet verroest te zijn. ( tevens zaten er 2 kleine deukjes in maar dit kan door transport zijn gekomen). Contact gehad met het bedrijf en deze geven aan dat een lakstift en poetsen wonderen doet.(Mijn garage gaf aan dat dit portier gespoten moest worden) Ik heb aangegeven mij te beroepen op mijn bedenktijd en heb het product retour gestuurd. Uiteraard moet ik deze verzenkosten zelf betalen, echter krijg ik enkel het geld voor het portier retour en niet het overgemaakte bedrag incl mijn betaalde verzending. Men heeft onder valse voorwenselen het product verkocht. Betaald €152 krijg retour €60.........

Ik heb in totaal €152 betaald voor het portier incl. de toe en retourzending, ik wil het eerst overgemaakte bedrag retour hebben (€100) aangezien men mij een product heeft verkocht onder valse voorwenselen en het product niet voldoet aan de beschrijving.

Ik heb aangegeven mij te beroepen op mijn recht van ontbinding van de koop, hierin staat ook beschreven op ConsuWijzer dat men mij het bedrag incl. de overgeboekte kosten voor verzending retour moet terug storten.

JL-Parts heeft aangegeven dat ik zelf de retourkosten moest betalen, hier ben ik mee akkoord gegaan, echter wil ik de verzendkosten incl kosten van het portier terug ontvangen en dat is €100.

Wij vinden dat JL Parts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JL Parts?