Klacht Jo-we: Bestelling wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 14063
Gebruiker
A. Leeuwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind augustus op braderie 2 bh's gekocht. Dit tot tevredenheid en op 3 september via de website nog 2 bh's besteld en betaald (27,50). Na ongeveer anderhalve week gemaild wanneer bestelling geleverd wordt. Binnen 10 minuten mail terug dat artikel niet op voorraad was. onderling overeengekomen dat het geen probleem voor mij was om twee weken te wachten.
Na vier weken nog niets ontvangen weer gemaild maar en op geen enkele mail wordt meer gereageerd. De toon van mijn mails was zakelijk.

De oplossing

Ik wil dat meneer de Weerd reageert op mijn mails en antwoord geeft op mijn vragen, en ik wil weten wanneer het product geleverd wordt. Volgens de website is er voorraad. Als mijn product niet op voorraad is wil ik graag op de hoogte worden gehouden van de verwachte termijn van levering. Ik heb geen bezwaar tegen een lange levertijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jo-we hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jo-we?