Klacht Joanneswebshop.nl: Kapot ontvangen en weinig service

Klachtnummer
# 487898
Gebruiker
Nathalietje1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 setjes oa besteld top met vest. Echter kwam
Ik na 1 week erachter dat het helpje kapot (los) was en er een scheur in de naad van 5 cm zat, zo is het na mij opgestuurd. Gemeld als klacht ik kon kiezen terug sturen op eigen vz kosten en hun maakte het en dan moest ik weer vz betalen terug of 50 procent korting op de top. Ik gaf aan een nieuwe top te willen omdat de naad uitgerafeld was en niet meer te maken. Omdat ik de klacht volgens hun niet binnen de 24 u had gemeld was t pech moest ik het met een beetje geld eraf doen. Jammer van de twinset en t vest wat daar bij paste. Ik bestel er nooit niks meer, het was nog geen week geleden besteld, kan zo de vuilnisbak in. ik heb het geprobeerd zelf te maken maar dat Word niks alleen dit garen is slecht vindbaar en heel ver gerafeld, uiteindelijk ben je altijd duurder uit als je na de naaister zou moeten .

De oplossing

Ze doen er toch niks meer aan. Ik hoop andere te kunnen bereiken hier niks te kopen want het is een hele slechte service. Iets mag niet kapot zijn en als ik het nog meld in dezelfde week krijg ik een preek dat het binnen 24 u moet, jammer.... i

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Joanneswebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Joanneswebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen