Opgelost door Jobinder: Jobinder, nooit op tijd.. Zootje daar

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 293948
Gebruiker
J.S. Land
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit Taxi Bedrijf heeft de boel niet goed voor elkaar. Laten Klanten veel te lang wachten , soms wel meer dan een uur. Beloven vergoedingen , maar ook dat duurt veel te lang. Tevens staan op hun site onwaarheden, over tarieven, pinnen en terugbel mogelijkheid.
In eens zit je in de taxi en kost je rit 0,45 Euro en je moet contant betalen,
gepast geld mee..en pinnen kan niet.
Lekker Zootje

De oplossing

Natuurlijk gewoon op tijd komen.
Graag duidelijkheid op de site en met spoed de beloofde vergoeding.

1 reactie

  1. Auteur
    J.S. Land
    Datum
    Jammer JoBinder dat jullie niet de moeite (willen) nemen om te reageren....
    Net als op de mailtjes.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.S. Land
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is telefonisch contact geweest, excuses gekregen. Maar over foute prijzen en gegevens op de site en extra gemaakte telefoonkosten word niet gesproken. Blijft afwachten...Gister alweer te laat. Nog steeds géén vergoeding ontvangen. De prijzen op site zijn ondertussen aangepast dus duurder zonder overleg.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Jobinder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen