Klacht Joco Beheer: Afspraak = Afspraak

Marianka1987

Zondag 22 dec. heb ik bij Joco Toys een opbergmeubel besteld. Er was mij toegezegd dat zij de bestelling maandag 23 december op de post zouden doen, maar afhankelijk van de bezorging niet konden garanderen of deze voor de kerst binnen zou komen i.v.m. de feestdagen en drukte, maar dat ik mijn bestelling in ieder geval voor 1 januari zou ontvangen.
31 december heb ik telefonisch contact gehad met een van de medewerkers en hij gaf aan dat hij momenteel met vakantie is en niet kon nakijken of het pakket al verzonden was. Hij zou mij 2 januari terug bellen. 2 januari heb ik geen bericht ontvangen, daarom heb ik zelf telefonisch contact opgenomen. Het pakket word 6 januari worden verstuurd.
Het pakket was wederom niet verstuurd (8-1-14). Ze hebben navraag gedaan bij hun leverancier en de bestelling is eind volgende week bij hun binnen en zal dan pas naar mij worden verzonden. Ik was zeer verontwaardigd over dit bericht door alle beloftes die waren gemaakt door Joco Toys.

Ik wil mijn geld terug, maar ik hoop dat zij ook nog met een passende oplossing komen, aangezien ik wel aan het lijntje ben gehouden en 3 weken heb moeten wachten.

Joco Beheer
    Mevrouw kon niet meer wachten en wij hebben direct het geld aan haar overgemaakt
    Jammer dat ze wel klagen maar als het opgelost
    niet reageren
    Marianka1987
    Ik hou er gewoon totaal niet van als er een afspraak word gemaakt en deze wordt meerdere malen niet nagekomen. Ik wil dit ook gewoon een waarschuwing zijn voor andere consumenten. Daarom heb ik ook een google-recensie geschreven.
    Joco Beheer
    een recensie schrijven is prima, maar dan ook wel
    het feit vermelden dat het is opgelost
    Marianka1987
    Destijds had ik recensie geschreven en had toen nog niet mijn geld retour ontvangen. Dus ik heb toen puur de waarheid gesproken.
    U liegt
    Marianka1987
    Waar is dat op gebaseerd?
    Joco Beheer
    U maakt gebruik van deze site om U problem op te lossen, dit hebben wij gedaan maar U geef nu niet aan dat het opgelost is en dat is het
    U GELD HAD U RETOUR VOOR UW RECENSIE
    einde discussie
    Marianka1987
    Dan verschillen wij hierin van mening. Nogmaals mijn geld was nog niet op mijn rekening toen ik deze recensie en klacht had geschreven.
    Het feit is dat er beloftes zijn gemaakt die niet werden nagekomen. Daar zou de discussie over moeten gaan en niet over wanneer de recensie is geschreven. Het zou fijn zijn als u zou willen toegeven dat u niet die waarheid sprak dan een discussie aan te gaan wanneer de recensie is geplaatst.