Klacht Joco Beheer: Niet nakomen van het leveren van een vervangende rollator.

Elzo

24-4-2013 een Active Walker Rollator aangeschaft voor mijn schoonmoeder van 76 jaar bij www.centralezorg.nl.
In de tweede week van november ging de handrem defect daar dit niet zo eenvoudig op te lossen is door het gepatenteerde systeem maar contact opgenomen met Joco-Beheer BV.
De heer John Leeman stelde voor deze op te sturen voor reparatie in de originele doos, omdat wij deze doos niet meer hadden stelde hij voor de rollator te laten repareren bij de plaatselijke fietsenmaker en de rekening op te sturen.
De fietsenmaker maakte een diagnosestelling op ad.€ 12,50 met als resultaat dat wanneer hij de rollator zou repareren de kosten boven het gewin zou komen en de rollator beter konden retourneren aan de leverancier.
Dit doorgegeven aan de heer Leeman van Joco-Beheer waarop we samen besloten om eerst een nieuwe rollator te sturen en de defecte in de doos van de nieuwe terug te sturen probleem opgelost dachten we.
Na vele beloftes van leveren nog steeds geen rollator.

De gewenste oplossing is de defecte rollator omruilen voor de nieuwe volgens afspraak hoe moeilijk kan het zijn?
Wanneer dit niet mogelijk is geld terug € 176,90

Joco Beheer
    Met Dhr Ritsema is afgesproken dat wij het geld
    van de door hem aangeschafte rollator,in 2013, zonder afschrijving aan hem zullen overmaken.
    Dit tegen de regels in om reden dat wij de oude nog niet retour hebben ontvangen
    Maar dit kan pas als er een nieuwe is, om reden dat de gebruiker niet zonder kan
    Elzo
    Er is inderdaad afgesproken dat Dhr Leeman van Joco Beheer / Centrale Zorg het geld zal overmaken, alleen alle beloftes ten spijt lukt het Dhr Leeman niet zijn beloftes na te komen.
    De reden dat de rollator nog niet retour is komt omdat er nooit een vervangende rollator afgeleverd is om de doos van de nieuwe te gebruiken en de defecte rollator retour te doen.
    Waarom alles op deze manier moet is ons een raadsel hier is niemand mee gebaat het schept een hoop onvrede en teleurstelling bij ons.
    Elzo
    Meneer Leeman dinsdag 4 februari voor de zoveelste keer contact met u gehad waarom het geld nog steeds niet gestort is op onze rekening en u mij ook weer beloofd dat het donderdag 6 februari op mijn rekening zou storten.
    Waarom staat dit nog steeds niet op onze rekening ik heb u een ultimatum gesteld vorige week ik ben hier klaar mee.
    Wanneer doet u een keer wat u zegt.