Klacht Joco Beheer: rollator van het merk Dietz Ligero besteld

Klachtnummer
# 106484
Gebruiker
IB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 10 april 2015 een rollator voor mijn vader besteld van het merk Dietz Ligero.
Betaling is van € 101,95 netjes op 11-04-2015 via IDEAL betaald. Op 11 april krijg ik
een telefoontje van dhr Joop Leeman dat er geen betaling is
ontvangen hierop heb ik de betalingsbevesting van de bank naar JL gemaild op
12-04-2015. Op 13-04-2015 heb ik gebeld met JL, JL heeft teruggebeld gevraagd wanneer de rollator geleverd zou worden. Zijn antwoord was woensdag of donderdag. Vandaag 17-04-2015 nog geen rollator ontvangen en gebeld krijg geen antwoord op nummer 0348550691.

De oplossing

Ik wil dat Joco beheer B.V. genaamd onder Centralezorg.nl het geld van € 101,95 terug betaald. Ik zie af van de koop af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Joco Beheer is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    IB
    Datum
    De rollator is vandaag geleverd door Joco Beheer (Centralezorg.nl) . Wij zijn erg tevreden over de manier van zaken doen.

Ook een klacht indienen over Joco Beheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen