Opgelost door Joe Park: geld betaald voor parkeerticket maar werden geweigerd.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 370350
Gebruiker
Marion
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Parkeerkaart gekocht voor Eagles 1-6-2019. Aangekomen bij P7 werden we geweigerd, hadden niks te maken bij Joe Park en moesten maar naar P2 gaan, helaas ook daar niet van Joe Park gehoord en moesten we opnieuw parkeerkaart kopen. Ize op hun site bij revieuws dat dT vaker voorkomt. Heb verschillende mails gestuurd, ook via Faceboek, twitter en instagram, maar tot op heden geen reactie gehad.

Gewenste oplossing

geld terugstorten.
Geboden oplossing
na veel gemail van mijn kant nu eindelijk mijn geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Joe Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marion
    Datum
    Na veel gemail van mijn kant eindelijk mijn geld terug.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Joe Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen