Klacht Joe Park: Parkeerticket gereserveerd en betaald, maar er bleek geen parkeerplaats te zijn.

Klachtnummer
# 395789
Gebruiker
Esther E
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Parkeerticket gereserveerd en betaald, maar er bleek geen parkeerplaats te zijn. (Het ging om parkeerplaats Amstel III.)

Gewenste oplossing

Ik wil de betaalde parkeerkosten terug en dat u dit niet laat gebeuren bij nog meer mensen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Joe Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Joe Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen