Klacht Johan Cruijf Arena: Arena niet geschikt voor minder valide mensen

susan

Dat lijkt mij een leuke titel voor een artikel.
Ik ben journaliste en zou gisteren moeten werken en een recensie schrijven van de Toppers. Hier is niets van terecht gekomen. Er staat nergens aangegeven dat je geen kruk mag gebruiken om jezelf te vervoeren. Het werd heel duidelijk gemaakt dat je moet zitten en je krukken moet wegwerken. Op het moment dat ik stond te wachten op iemand werd mijn kruk gewoon weggepakt. Ik kon niet naar de zitplek toe omdat het te ver was alleen (moest op collega wachten) en dichterbij was geen plek. Ik zei al dat dit niet klopte en wat bleek, toen ik uiteindelijk naast deze mensen kwam te zitten zeiden ze, wilt u even op onze plekken letten, we gaan even naar de WC...ze hadden dus inderdaad geen kaartje. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb alleen het gedeelte na de halftime show kunnen volgen en van werken is niks meer gekomen. Ik ben nog nooit zo kleinerend behandeld en ik heb inmiddels verhalen verzameld van andere krukgebruikers.

Doe hier alsjeblieft iets aan. Ook mensen in de zaal moesten ze inleveren en moesten voor de halftime show al naar huis. Het staat niet aangegeven dat je met een beetje ondersteuning niet eens naar binnen mag.

Ik denk dat een oplossing lastig wordt. Ik had graag de toppers willen zien en meemaken, maar dit is nu al onmogelijk gemaakt.

Wij vinden dat Johan Cruijf Arena hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!