Klacht John van der molen: Ik heb op 29-05-2013 een 2e handse auto gekocht bij dit bedrijf en die gebruikte heel veel olie

J. Bolwerk

Ik heb op 29-05-2013 een 2e handse auto gekocht bij dit bedrijf en die gebruikte heel veel olie. Ik heb het bedrijf binnen het half jaar verschillende keren briefmails gestuurd en gebeld, maar de antwoorden beleven uit.
Omdat ik toen nog heel weinig kilometers (ongeveer 2000km) had gereden binnen dat half jaar, kon ik dat nog niet zo goed beoordelen! Bij aankoop stond de km stand op 72561 en nu op 8000. Dus dat is nu dat ik totaal in anderhalf jaar tijd 64561 km heb gereden. Pas nu kan ik het olieverbruik beter beoordelen. Dwz dat de auto zeker om de 2000km helemaal leeg is en helemaal bijgevuld moet worden met de olie.
ER zat geen Bovag garantie op en ik moest die koopovereenkomst ondertekenen zonder garantie. Maar binnen het half jaar heb je altijd garantie, want je mag toch verwachten dat je een deugdelijk produckt koop?, en dat heb ik ook aan John van der Molen uitgelegd! Daarnaast heb ik 27-09-2014 de remblokken en schijven nu al moeten laten vervangen.

Ik verwacht een redelijke compensatie, of mijn geld terug!

Wij vinden dat John van der molen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over John van der molen?