Klacht JohnBeerens.com: Bestelling niet/onvolledig geleverd.

Klachtnummer
# 273346
Gebruiker
A. Lindeboom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7/9 /2017 heb ik een bestelling bij John Beerens.com geplaatst en betaald. Op de site staat dat bestellingen voor 22.00 de volgende worden geleverd. Nadat ik op 14/9 de bestelling nog niet had ontvanngen heb ik een mail gestuurd dit kenbaar gemaakt, en aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Tot mijn verbazing kreeg ik hierop geen reactie maar kreeg ik de volgende dag (zonder enig contact hierover een onvolledige bestelling met 1 ipv de 2 producten die ik heb besteld.

De oplossing

Annuleren van de bestelling en aankoopbedrag retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen