Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht JohnBeerens.com: Bestelling niet/onvolledig geleverd.
Details
De klacht
Op 7/9 /2017 heb ik een bestelling bij John Beerens.com geplaatst en betaald. Op de site staat dat bestellingen voor 22.00 de volgende worden geleverd. Nadat ik op 14/9 de bestelling nog niet had ontvanngen heb ik een mail gestuurd dit kenbaar gemaakt, en aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Tot mijn verbazing kreeg ik hierop geen reactie maar kreeg ik de volgende dag (zonder enig contact hierover een onvolledige bestelling met 1 ipv de 2 producten die ik heb besteld.De oplossing
Annuleren van de bestelling en aankoopbedrag retour.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.