Klacht JohnBeerens.com: betaald voor een niet op vorraad zijnde product

wonderful

heb meer als week geleden fohnborstel besteld en betaald zou dag erna geleverd worden maar niks contact opgenomen borstel was niet meer voorradig zou indien hun hem binnen kregen zo vlug mogelijk worden opgestuurd heb nog geen borstel gisteren op hun webpagina gekeken en borstel is gewoon weer voorradig weer gebeld waar mijn borstel bleef daar ik al betaald had maar kwam niet verder als voor 10 uur besteld vandaag geleverd had graag borstel zo vlug mogelijk hier kan me helaas zelf niet fohnen door cva linkzijdig verlamd normaal kon iemand anders mij helpen maar ook deze mensen zitten moeilijk en telkens kapper wordt me te duur wil dat fohn indien hij bij hun binnen komt zovlug mogelijk wordt geleverd tegenmoedkoming voor gemaakte kosten mogen zij echter wel geven moet als klant zijnde ook nog continu bellen hoor anders niks

dat de borstel zo snel mogelijk als kan leveren en zij duidelijk aangeven als artikel niet meer voorradig is en klant niet laten betalen voor iets wat ik niet heb moet ik morgen weer naar kapper graag compensatie voor kapper a 20.00 euro terug geboekt op mijn rekening NL31RABO0109336054 t.n.v. m. c. a. janssen beboortedatum 10-11-1962 Rooseveltstraat 32 bestelnr.1000300880 bedrijf heeft een keer gereageerdt door te vertellen dat hij niet meer op voorraad was maar dat ze hem opnieuw besteld haddden zou hem binnen 1 a 2 weken alsnog krijgen heb er hard hoofd in bij 2 de keer bellen kon ik hem bestellen en dag erna zou hij geleverd worden vindt dat ik recht heb om als eerste er een te ontvangen en andere mensen die hetzelfde probleem hebben en niet mensen die nou bestellen

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?