Klacht JohnBeerens.com: Fohn word niet terug genomen

Jennifer

Op 11 mei een CHI Pro dryer besteld bij deze website. Deze heb ik op 13 mei ontvangen, even uit de doos gehaald en in het stopcontact gedaan om te kijken hoe de temperatuur en blaaskracht was. Deze beviel niet dus de fohn gelijk terug de doos in gedaan en dezelfde dag nog aangetekend terug verzonden. Waarnaar ik een mail krijg van iemand van de afdeling retour, dat de fohn niet aangenomen word omdat je deze niet mag testen, wat te zien was omdat het kabeltje niet meer opgevouwen zat zoals eerst. Waardoor de fohn niks meer waard zou zijn? Terwijl je als consument volgens de wet de aard van een product mag testen binnen het herroepingsperiode. Vervolgens heb ik contact gehad met de klantenserive waar er stug word volgehouden dat je hem niet mag testen en dat de fohn gewoon terug gestuurd word naar mij, ookal heb ik duidelijk aangegeven dit niet te willen. Na juridisch advies gekregen te hebben van de consumentbond heb ik een brief opgesteld waarin nogmaals duidelijk vermeldstaat wat mijn rechten zijn en dat de fohn niet aangenomen word van de DHL. De brief heb ik aangetekend op gestuurd wat me nogmaals 8,35 gekost heeft. Ondertussen ben ik al bijna 20 euro kwijt en heb ik niks anders dan een hoop ellende van deze website. Ik bestel hier nooit meer iets! Wat een verschikkelijke klantenserive!

Ik wil dat ze de fohn terug nemen en een vergoeding geven voor alle gemaakte kosten en de hoop stress die het me opgeleverd heeft

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?