Opgelost door JohnBeerens.com: John Beerens en zijn misleidende belofte

content Opgelost
Kltoum

Op 26 juni heb ik zoals gebruikelijk producten op de site van John Beerens besteld. Eén van de producten was de 205ml fles Moroccainoil dry shampoo. Op de site stond dat ik bij het bestellen van een 205ml fles ik gratis een 65ml fles zou ontvangen (zie screenshot in de bijlagen). Helaas heb ik tot op heden de gratis fles niet ontvangen. Ik heb op 27 juni en 28 juni een mail hierover gestuurd naar “beautycare@johnbeerens.com”. Omdat ik geen reactie kreeg heb ik nogmaals op 3 juli een mail gestuurd naar “klantenservice@johnbeerens.com”. Tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen. Nu keek ik vandaag op de site naar hetzelfde product en zie tot mijn verbazing dat ze de gratis aanbieding van de 65ml fles hebben verwijderd! Ik ben erg teleurgesteld en begrijp niet waarom ik geen reactie krijg op mijn mail. Ik voel me bedrogen!

Reactie op mijn mail, verontschuldiging is hier op zijn plek en alsnog mijn 65ml fles opsturen.

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Kltoum
Ik heb ondertussen een mail ontvangen op 13 juli waarbij mijn klacht is behandeld en de oplossingen die ik voorgesteld heb netjes zijn afgehandeld :)

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?