Klacht JohnBeerens.com: Klacht inzake levering producten, al langer dan 1 week

Denise

Afgelopen woensdag 4/10/2017 een bestelling geplaatst. De garantie van vóór 22.00 uur besteld en de volgende dag in huis is niet correct. Ik heb na 2 dagen zelf gebeld om te vernemen waar het product bleef om vervolgens te horen dat het langer zou duren omdat 1 product niet voorradig zou zijn. Afgesproken met de klantenservice dat het niet voorradig product teruggestort zou worden en de rest van de bestelling op zaterdag geleverd zou worden, geen bericht van DHL inzake levering.
Maandag vervolgens gemaild, geen reactie. Dinsdag gebeld, kreeg te horen dat mijn mail niet was aangekomen vanwege een systeemstoring, maar er zou gebeld worden met DHL en ik zou die dag geïnformeerd worden...geen terugekoppeling. Woensdag vervolgens zelf WEER gebeld, werd aangegeven dat DHL nog niet had gereageerd, zodoende was ik de vorige dag niet bericht! Vandaag weliswaar een check mail ontvangen van de klantenservice medewerker om te checken of ik de codes voor het ophalen van de bestelling had ontvangen, waarbij ik heb aangegeven niet te hebben ontvangen. Inmiddels al langer dan 1 week verder word ik doorverwezen naar DHL, ik dien zelf contact met heb op te nemen en het met hen verder uitzoeken. Onacceptabel!

Verantwoording....hoe kan dit!!

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?