Klacht JohnBeerens.com: Oude bedorven haarstyling producten geleverd

Snijders

Ik heb op 27 mei 2013 een bestelling geplaatst bij webshop Johnbeerens.com, namelijk 3x Indola Innova essential Styling Texture Polishing Pomade voor totaal € 38,21. Deze producten zijn 29 mei jl. Geleverd. Nu had ik ze niet gelijk nodig, dus heb ze niet eerder geopend. Vandaag wilde ik het gebruiken en bij het openmaken van de tube kwam er al een enorme stank vrij. Verder kwam er waterig witte vloeistof uit. Kortom dit was echt niet goed meer. Het was me ook al opgevallen dat ik een oude uitgave van het product kreeg en niet zoals het afgebeeld stond op de website. Nu belde ik vandaag (14 juni 2013) met het bedrijf met mijn klacht, maar daar werd mij medegedeeld dat ik een klacht binnen 7 dagen (later zei ze 14 dagen) ingediend moest hebben anders konden ze niets voor me doen. Dit zou op de website vermeld staan. Nou ik kan dit niet duidelijk vinden en ik vind gewoon dat ze mij bedorven producten geleverd hebben die gewoon niet meer verkocht kunnen worden.

Ik wil gewoon 3 nieuwe tubes Pomade die wel goed zijn

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?