Klacht JohnBeerens.com: Retour word slecht afgehandeld !!

Klachtnummer
# 496002
Gebruiker
GrijzeKokos#995
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een warmteborstel besteld op Johnbeerens.com. Na wat getwijfel en advies van een vriendin, heb ik toch een andere gekocht, waardoor deze van Johnbeerens weer retour gaat. Nu krijg ik een bericht van Johnbeerens dat zij alsnog willen dat ik 50% betaal want er zouden haren gevonden zijn waardoor zij het product niet meer kunnen verkopen. Erg knap, want ik heb het product NIET gebruikt. Vervolgens heb ik bewijs gevraagd en krijg fotos gestuurd die er gemanipuleerd uitzien. Ik stuur als reactie terug: dat dat niet mijn haarkleur is op de desbetreffende foto's en stuur daarbij fotos van mijn eigen haar. Ze blijven continue dreigen met dat ik moet betalen, maar doen niks met mijn bewijs!! Een DNA test moet ik van hen uit mijn eigen zak betalen!! Wat is dit voor bizarre service??? En dan nog zeggen dat ze mij met 50% tegemoetkomen want het product is niet meer bruikbaar. Ik vind dit een zeer schandalige zaak!! Als consument heb je gewoon het recht om het producten te bekijken en eventueel te testen! Maar dat heb ik in dit geval dus NIET gedaan.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn retour verwerkt zonder extra kosten!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen