Klacht JohnBeerens.com: Slecht (bot) Scheermes

Klachtnummer
# 160203
Gebruiker
AlexC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een "open" scheermes gekocht aka straight razor van het merk "Men's Rock"
Hierbij moest ik ook een slijpriem bestellen omdat deze anders niet gebruikt kon worden.
Deze heb ik een paar weken later dus ook aangeschaft.
In de tussentijd de scheermes niet kunnen gebruiken.

Na ontvangst van de slijpriem heb ik de mes meerdere malen uitgebreid geslepen.
Helaas is de mes niet scherp te krijgen.
Het product voldoet niet aan de verwachting.

Na contact met de klanten service kon men niets voor mij doen omdat ik het product al te lang in mijn bezit had.

Dus ik moet het er maar mee uitzoeken.

Na een email gestuurd te hebben heb ik telefonisch contact gehad met Dominique die mij "slechts" 10 korting kan aanbieden op mijn volgende aankoop.
Klaarblijkelijk is men niet bewust van mijn probleem en dat is dat ik een ondeugdelijk product heb ontvangen.

Erg slecht en niet klantvriendelijk.

Ik ben zeer zeer teleurgesteld in dit bedrijf.

De oplossing

Een nieuw goed scheermes

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen