Klacht JohnBeerens.com: Stijltang Chi Nano Iron Digital

R. Kleine

Alvorens gekregen van partner heb ik vooronderzoek gedaan. Persoonlijk advies aangevraagd bij de site: chistijltangkopen.nl en uitgelegd wat voor haar ik heb. Uitgelegd dat ik momenteel een andere stijltang heb (Babyliss Ipro 230 steam) en deze aan mijn stiefdochter wilde geven en zelf een Chi kopen. Persoonlijk advies: Chi Nano Digital. Ik heb hierop nog wel gevraagd of dit qua max temperatuur (200 graden) wel voldoende is aangezien ik stijl met de Babyliss met max 230 graden. Zij gaven aan dat de Chi veel beter is en dat haren glanzend worden, haarschubben sluiten, geverfd haar ook gezond blijft. Na gebruik ziet mijn haar eruit als stro! Het is droog en dor. De haarpunten zijn gespleten. Alles wat ze zeggen dat de Chi zal doen is het tegenover gestelde. Nu zegt John Beerens dat zij niets te maken hebben met het advies van chistijltangkopen.nl. Dit zou een externe site zijn. Maar als je doorklikt om te bestellen op deze site wordt je wel doorverwezen naar de link van John Beerens.

Mijn stijltang retourneren en mijn geld terug. Maar John Beerens zegt dat hij nu gebruikt is en dat hij niet meer terug genomen kan worden. Ik moet toch eerst gebruiken voordat ik erachter kom dat deze stijltang voor mijn haar het tegenovergestelde bewerkstelligd?
Deze stijltang zit in de prijsklasse van 134 euro.

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?