Opgelost door JohnBeerens.com: Verloren pakje

content Opgelost
Elinedevries

Ik heb een pakje bij john beerens besteld. Dit zou afgeleverd worden op een dhl ophaal punt. Daar ging vervolgens vanalles mis. Het pakje werd in een andere stad geleverd, het zou terug gezonden worden maar dit is weken moet gedaan. Vervolgens zijn we 3 maanden verder. Ik heb het pakje nooit in ontvangst genomen. Ik heb john beerens meerdere malen gevraagd een onderzoek te starten en iedere keer liep dat op niks uit. Nu ze het eindelijk begrijpem krijg ik inneens mn geld niet meer terug. Terwijl dit mij wel beloofd is.

Ik kan een vervangend product krijgen maar ik heb het product destijds al opnieuw besteld. Aangezien mij beloofd was dat ik het geld zou krijgen als het pakketje er was.

Dan heb ik ook de keus nog voor 10 euro shop tegoed. Maar zoals je wel snapt zit ik daar niet meer op te wachten.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Elinedevries
Ik heb na veel mailen toch mijn bedrag nog terug gekregen

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?