Klacht JohnBeerens.com: Waardevermindering als je wilt retourneren nadat het artikel uit de doos is geweest.

H.T.J. van der Berg

Ik heb heb een krultang van Chi besteld bij John Beerens. Na 1x gebruiken ben ik helemaal niet te tevreden. Ik heb netjes 2x een mailtje gestuurd met de vraag hoe het retourneren precies werkt, aangezien ik geen retourbon in het pakket had gekregen. Geen reacties op beide mailtjes na 2 weken. Dan maar gebeld. Mevrouw, u zegt dat de krultang is gebruikt... Ja... Hoe wil ik er anders achter komen of ik hem fijn vindt of niet? In eerste instantie kon ik hem niet retourneren maar na uitleg van mij dat je een artikel toch moet kunnen uitproberen kon ik uiteindelijk weer wel retourneren. Maar dan zou ik er heel veel minder of zelfs niets voor terug krijgen dan ik er voor betaald heb(€99,95)!! Belachelijk. Waardevermindering noemde ze dat. Hij mocht alleen terug als de verpakking gesloten was en de krultang niet was gebruikt! Wat een stugge en volhardende dame had ik aan de lijn.
Ik bestel hier nooit meer wat. Wat een waardeloze en zeer onvriendelijke (klanten)service!

Ik wil gewoon, dat je na 1x het artikel gebruikt te hebben, het terug kunt sturen en het volledige aankoopbedrag terug krijgt.

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?