Klacht JohnBeerens.com: Wel betaald. Geen producten ontvangen.

Klachtnummer
# 374582
Gebruiker
C.T.M. van der Veld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wel betaald niet geleverd! Ben er al sinds 5 april mee bezig. Op het moment dat het duidelijk was dat het product op het verkeerde adres geleverd was (officieel DHL-pakketpunt) en teruggestuurd was naar JB, was iedereen vriendelijk en geruststellend. Ik zou een mail krijgen van de retourafdeling en mijn geld retour krijgen. Mail en geld nooit gekregen en sindsdien geen antwoord meer op al mijn mails.

De oplossing

Geld terug geven!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JohnBeerens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JohnBeerens.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen