Klacht Johnny's Burger co: Bestelling incompleet en personeel klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 534336
Gebruiker
Zozo/:
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Cheeseburger menu, met gebakken ei en augurk besteld. Opgehaald, bij aankomst thuis merk ik dat er geen gebakken ei op zit. Ik bel om 19:58 om dit door te geven en er wordt gevraagd of ik een nieuwe burger wil ophalen of laten bezorgen. Ik geef aan dat ik precies om de hoek woon en liever bezorgd wil. Een half uur later nog niets; ik ga er hoopvol vanuit dat zij de burger door een bezorger laten leveren met de standaard bezorgtijd, raar natuurlijk aangezien het nog geen minuut lopen is. Om 20:30 bel ik opnieuw en vraag hoe het komt dat het zo lang duurt. Wordt aan mij gevraagd wat er mis was met mijn bestelling. Geïrriteerd vraag ik of de eerste collega dat dan niet opgeschreven of doorgegeven heeft. Nogmaals wordt aan mij gezegd dat er een nieuwe burger gemaakt zal worden. Voor mij hoefde dat niet meer aangezien dat een half uur eerder al beloofd is en duidelijk niet gedaan is. De dame aan de telefoon gaf aan het allemaal niet meegekregen te hebben, maar dat zij van de keuken was en wel zeker wist dat het gebakken ei inbegrepen was. Na de toon die zij aansloeg was ik er helemaal klaar mee en vraag of zij ervoor wil zorgen dat ik €1 terug krijg. Vervolgens ben ik zelf terug gelopen met de burger, na het nog eens gecheckt te hebben, want ik begon sterk aan mijzelf te twijfelen. Twee heren te woord gestaan, waarvan de een nog geprobeerd heeft mij tegemoet te komen met een drankje/toetje. Het gaat mij niet om het ei of het geld, maar om het principe. Ik ben geen moeilijk/klagend type, maar ‘klant is koning’ was hier ver te zoeken.

De oplossing

Volledig bedrag van burger terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Johnny's Burger co is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Zozo/:
    Datum
    Niet opgelost, geen bericht gehad
  2. Auteur
    Zozo/:
    Datum
    Niet opgelost, geen contact gehad

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Johnny's Burger co?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen