Klacht Johnny's Burger co: laten bezorging en onbeschofte behandeling van bezorger.

Klachtnummer
# 128386
Gebruiker
secu123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had om 18:00 een besteling geplaatst waar bij al meteen werdt gemeld dat hij om 19:00 zou worden bezorgd oke kan druk zijn maar dit werd echter 19:45 had hoerover al telefonisch contact gehad en kreeg te horen dat hij onderweg was.
toen de bezorgen eindelijk arriveerde sprak ik hem erop aan dat het wel heel lang had geduurd.
ik kreeg daar op als antwoord dat het niet zijnprobleem was hij was maar een simpele bezorger.
heb hem nogmals verteld dat hij degene is die het bezorgd en dat hij het aanspreek punt ook is van et bedrijf.
hij vond dat ik normaak moest doen en dat hij maar een simpele bezorger was en dat ik hem daarniet voor kon aanspreken.
hij liep terug naar zijn brommer en mompelde binnends momd dingen in mijn richting.
heb hiem hierover aangesproken dat als hij wat te melden had dit gewoon moest doen hij was degene die zo laat is gekomen en niet ik. kreeg toen nog maals te horen dat ik normaal moest doen en dat ik niet goed bij mijn hoofd ben.

De oplossing

dat deze koerier aangepakt wordt door het bedrijf en dat hij niet geschikt is voor zoijn werk.
tevens verwacht ik hier een schrijven over van het bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Johnny's Burger co is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Johnny's Burger co?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen