Klacht Johnny's Burger co: Niet geleverd na betaling en niet gereageerd op meerdere emails

Slecht bedrijf

DEZE mail heb ik meerdere keren verstuurd naar vetschillende e-mail adressen van hun

Info@johnnys.nl

Beste Johnny,

Ik heb vorige week zondag 14 maart een bestelling geplaatst zoals hieronder te zien is voor de woensdag daarop op 17 maart.

Ik kwam uit mijn werk, 17.45 en we hebben gewacht tot 19.00, toen dacht ik, ik ga bellen de vorige keer waren ze ook een half uur later dan afgesproken, maar dit vond ik te lang duren, ik bellen, geen gehoor niemand nam op, ik 5 minuten later weer bellen,. Tot vijf keer toe, toen was het inmiddels 19.30 geweest. We hadden trek in friet en hamburgers, maar om niet elkaar mis te lopen, zijn we naar het filiaal gereden (10 minuten heen rijden), en tot onze verbazing was het hele filiaal dicht, geen enkele teken van leven.
Ik vindt het zo raar je doet een bestelling en als je dan in je email kijkt staat er om 17.00 is die in behandeling genomen 17.15 wordt het bereid, en dan blijkt dat er helemaal geen eten komt en is gekomen omdat er helemaal geen activiteit is gaande. We waren zo teleurgesteld en zijn toen bij een andere hamburgertent eten gaan halen wat ruim 40 euro koste, waar wij niet op gerekend hadden deze maand. Balen echt flink Balen.
Maar als je winkel dicht is dat meld je dan toch even !!!! ik had al drie dagen ervoor besteld…
Wat ik dan nog onbeschofter vindt is, dat je dan de volgende dag niet even contact opneemt met de mensen die besteld hebben online, om uit te leggen waardoor dit gebeurt is excuses etc,.
Nee je hoort er helemaal niks van ????
Ik kreeg nog een enquête donderdag en daar vulde ik dit verhaal in het kort in,.. Niks op gehoord of van vernomen in de vorm van einge actie.

Vandaar dat ik het jullie nu Mail,. Ipv het op en website te gaan zetten,…

In de verwachting van een excuses, met een tegemoetkoming van de hamburgers die gemist werden en de 40,- hamburger schade,…

Met vriendelijke groeten

GELD TERUG, EN COMPENSATIE

DUBBELE EXCUSES, EN WAAROM HEBBEN ZE ZELF NIET GEREAGEERD ALS ZE HUN ZAAK ZOMAAR SLUITEN, DUS UITLEG

Johnny's Burger co is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Johnny's Burger co?