Klacht Jomaxa.com: 15-10-2019 schoenen besteld én betaald bij Jomaxa, maar geen levering.

Klachtnummer
# 396965
Gebruiker
Marian x
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 12-10-2019 bij Jomaxa schoenen besteld én betaald (€ 39,98). Er gebeurde niets. Op 15-10-2019 heb ik een e-mail gestuurd met de vraag hoe lang het gaat duren voordat ik mijn bestelling ontvang. Ik kreeg een standaard mail terug. Ik zou binnen 1 a 2 werkdagen antwoord krijgen. Helaas... er komt geen antwoord. Ik denk dat ik opgelicht ben.

Gewenste oplossing

Mijn bestelde schoenen leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jomaxa.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jomaxa.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen