Klacht Jomaxa.com: Betaald maar niets geleverd

Klachtnummer
# 411242
Gebruiker
SaraD246
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 oktober een bestelling geplaatst en betaald. Track & trace niet beschikbaar.
Email gestuurd op 30 oktober. Standaard reactie met “binnen 1-2 dagen ontvangt u een reactie”.
Op 10 december weer gemaild.
Op 14 december weer gemaild.
Geen reactie en geen product, maar wel m’n geld kwijt.

De oplossing

Een reactie met excuses en uitleg en mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jomaxa.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jomaxa.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen