Opgelost door Jomaxa.com: NA 2 WEKEN NOG STEEDS NIET GELEVERD

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 398864
Gebruiker
Lucia
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij Jomaxa laarzen besteld op 17 oktober. Op 23 oktober kreeg ik bericht dat de bestelling onderweg was. Niets afgeleverd helaas.
Daarna 3x herinnering gestruurd per mail, geen reaktie.
Ik wil nu mijn geld terug, te weteh 39,98 euro.

Gewenste oplossing

Laarzen snel sturen of geld terug.
Geboden oplossing
De schoenen zijn eindelijk afgeleverd. Helaas zijn ze NIET maat 40 (die had ik besteld). Ik wil ze nu terugsturen, maar een formulier om dat uit te voeren, zit er NIET bij. Slechte service dus, ik koop hier nooit meer iets.. Kunt u me vertellen wat nu te doen ?? De schoenen passen namelijk NIET !!!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jomaxa.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lucia
    Datum
    Van Jomaxa heb ik 1 mail gekregen met de belofte dat er binnen 2 dagen geleverd zou worden. Dit is nog steeds niet gebeurd.
    Ik wil nu mijn geld terug. Het bedrag is 39,98

    Hoop dat jullie hiervoor kunnen zorgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jomaxa.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen