Klacht Jonaz: Zeer instabiele internet verbinding waardoor streamen niet mogelijk is.

Klachtnummer
# 366420
Gebruiker
Vervelend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al vanaf het begin is mijn internet instabiel. Om de 10 min was er dan een hapering. Dit is de laatste 6 weken enorm verslechterd waardoor. We niet meer kunnen streamen. Ben genoodzaakt mijn telefoon te gebruiken als hotspot wat ook weer extra kosten en ongemak met zich medebrengt. Heb nu zeker 8 x gebeld met Jonaz diverse spoedmeldngen zijn er gemaakt. Nooit ben ik teruggebeld. De klantenservice geeft aan extern te worden ingehuurd en hebben eigenlijk niks te maken met Jonaz. Had niet verwacht dat dit nog bestond in de huidige tijd.

De oplossing

in eerste instantie in contact komen met Jonaz en niet een partij die aangeeft niks anders te kunnnen doen dan het bericht door te geven.

Vervolgens een monteur op bezoek krijgen die het probleem oplost.

Of gewoon weg gaan bij Jonaz vind ik ook prima...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jonaz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jonaz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen