Klacht Jongbloed: Goed niet geleverd, wel betaald vooraf. Krijg geen geld terug van Jongbloed.

Klachtnummer
# 77544
Gebruiker
J.S.E. Ris
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 25 augustus j.l. heb ik via de website van Jongbloed een aantal studieboeken gekocht. Helaas heb ik tot op heden een van de boeken niet ontvangen. De winkel communiceert niet en ik moet er zelf persoonlijk achter aan gaan. Na meerdere e-mailuitwisselingen en telefoongesprekken zou het boek uiteindelijk de 21ste van september alsnog opgestuurd worden. Helaas heb ik het boek nog steeds niet ontvangen, en wordt er haast niet gereageerd op mijn e-mails. Na een gesprek dat ik vandaag ,25 september, heb gevoerd met een van de medewerkers van Jongbloed is mij verteld dat de leverancier failliet is en ik het boek niet meer zal ontvangen. Van te voren had ik het geld overgemaakt via IDeal en of ik het geld terug zie is nog maar de vraag. De medewerkster vertelde mij dat de claim gelegd zal worden bij de curator van de leverancier.
Ik vind het persoonlijk heel jammer hoe Jongbloed hiermee omgaat en ben hierdoor tot de conclusie gekomen dat ik nooit meer bij deze winkel boeken ga bestellen

Gewenste oplossing

Door deze omstandigheden van niet leveren heb ik elders dit boek opnieuw moeten kopen voor een hoger bedrag. Nu is mij vandaag ,25 september, verteld dat dit boek niet meer geleverd zal worden heb ik uren studie misgelopen. Het aankoopbedrag, de extra kosten voor de nieuwe aankoop en de gemiste studieuren wil ik graag gecompenseerd zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jongbloed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jongbloed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen