Klacht Jongerius: Geen huurachterstand toch rechtbank

Isa

Jongerius heeft mij voor de rechter gedaagd voor huur die al betaald was. Na zien van ongelijk hebben ze voor 44 cent hun eis bijgesteld. Ik moet nu 612 euro rechtbank kosten betalen voor 44 cent. Het oorspronkelijken bedrag was volgens Jongerius 1000 euro. Ik heb in mijn bezwaar aan kunnen tonen dat ik alles betaald had. De woningbouw had een betaling bij een andere huurder afgeboekt. Jongerius heeft toen geen antwoord meer aan de rechter gegeven volgens de rechtbank. Toch hebben ze zonder dat ik daar op de hoogte van ben hun eis bijgesteld naar 44 cent. Dat was volgens hun rente. Terwijl ik telefonisch nog te horen had gekregen dat ik nog 2.20 moest betalen, dat heb ikbgedaan. Ook de 45 euro kosten. Ik vind het een hele rare en afpers praktijk. Ik eis dat ze de kosten op zich nemen. Het staat niet in contrast, voor 44 cent nu 612 euro betalen. Ze hebben mij tenslotte onterecht voor de rechter gesleept.

Dat de rechtbank kosten voor de deurwaarder zijn.

Wij vinden dat Jongerius hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jongerius?