Klacht Jonkers Rioleringswerken: opvoeren van administratiekosten voor het opstellen van een gespecificeerde nota

Klachtnummer
# 67359
Gebruiker
loodgieter
Datum
0 reacties

Details

Klacht

22 mei voerde Jonkers werkzaamheden uit op het dak van de aanbouw. Hij schatte deze kosten bij inspectie een aantal dagen eerder rond de 300 a 400 euro in.
Na de werkzaamheden diende hij een bon in van 512, 82 euro in en een aparte bon voor een geleverde kraan van 22, 00 euro.
Na tel. contact met de consumentenbond belde ik de administratie van het bedrijf om te vragen om een gespecificeerde rekening. (i.v.m. garantie ed.)
Op 5 juli ontving ik een gespecificeerde rekening (geantedateerd op 20 juni 2014) die 62,69 hoger (administratiekosten +btw)uitvalt dan de oorspronkelijke rekening. ik hebtoen 534.82 overgemaakt. (het bedrag op de bonnetjes van 22 mei).
Na contact met de consumentenbond heb ik Jonkers een brief gestuurd met het verzoek de kosten voor de gespecificeerde rekening ongedaan te maken.
Hierop geen reactie maar vandaag een herinnering om de 62 euro te betalen

Gewenste oplossing

een brief van de firma Jonkers waarbij zij mij toezeggen de administratiekosten voor het opmaken van een gespecificeerde rekening niet in rekening te brengen ( 62 euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jonkers Rioleringswerken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jonkers Rioleringswerken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen